Najczęściej zadawane pytania

1. Czy muszę podpisywać umowę na minimalną liczbę palet?

Nie, nie trzeba podpisywać umów ani deklarować minimalnej liczby palet wysyłanych każdego miesiąca. Z Paletto można wysłać nawet jedną paletę wyłącznie na podstawie Regulaminu Przewozu. Przy większej liczbie przesyłanych palet możemy zaoferować rabat. Prosimy o kontakt.

2. Jaki jest prognozowany czas dostarczenia przesyłki?

97% naszych transportów dociera do adresata już następnego dnia roboczego – czyli w przeciągu zaledwie 24 h.

3. Czy do ceny zostaną doliczone dodatkowe opłaty?

Nie, do podanych cen nie doliczamy żadnych dodatkowych opłat. Cena zawiera opłaty drogowe i paliwowe oraz prowizję operatora płatności.

4. Do kogo skierowana jest oferta?

Naszą ofertę dedykujemy zarówno osobom prywatnym, jak i firmom. Naszym celem jest zapewnienie Klientom najniższych cen i najwyższej jakości oferowanych przez nas usług transportowych.

5. W jakie dni tygodnia są odbierane i dostarczane przesyłki paletowe?

Transporty są realizowane w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8 do17. W razie potrzeby istnieje również możliwość doręczenia danej przesyłki w sobotę – wówczas koszt takiej usługi wzrasta o 50% opłaty podstawowej.

6. Czy mogę wysłać paletę poza granice kraju?

Oczywiście! Jesteśmy w stanie przetransportować ładunek w dowolne miejsce w Europie, a nawet na Świecie. W celu znalezienia najkorzystniejszej z możliwych opcji, prosimy o podanie w mailu z zapytaniem dokładnych wymiarów i wagi palety, a także kodów pocztowych wraz z miejscowościami odbioru oraz doręczenia. Wówczas będziemy mogli zaproponować naprawdę korzystną cenę nawet na naprawdę nietypowy transport..

7. Jakie są wymiary standardowej palety?

Paleta standardowa to tzw. paleta EUR - czyli przesyłka o maksymalnych wymiarach podstawy 120 x 80 cm, wysokości 180 cm i wadze nieprzekraczającej 1000 kg. Wysokość przesyłki zawsze jest liczona wraz z wysokością palety (ok. 10-15 cm). Naszym klientom oferujemy również możliwość transportu półpalet – o wymiarach podstawy 60 x 80 cm, jak i palet przemysłowych o wymiarach 120 x 120 cm.

8. Czy jest możliwość zamówienia palety niestandardowej?

Tak. Prosimy o kontakt mailowy w celu dokonania szczegółowej wyceny.

9. Czy przesyłka jest ubezpieczona?

Każda przewożona przez nas paleta jest standardowo ubezpieczana na kwotę 18 000 zł. W przypadku transportów wielopaletowych kwota ta zwiększa się do 60 000 zł. W razie potrzeby Klienta istnieje możliwość zwiększenia odpowiedzialności.

10. Jakie są dostępne opcje płatności?

Dla ułatwienia współpracy oferujemy dwie metody płatności: - płatność z góry za pośrednictwem platformy Dotpay, - tradycyjnym przelewem – zamówienia realizowane są po uiszczeniu opłaty.

11. Czy jest możliwość otrzymania faktury VAT?

Tak. Faktury są automatycznie generowane i wysyłane do klientów w terminie do 7 dni od daty złożenia zamówienia.

12. Czy jest możliwość otrzymania korzystniejszej oferty w przypadku wysyłki większej ilości palet?

Oczywiście. Przy regularnej wysyłce większej ilości palet miesięcznie, nasi Klienci otrzymują propozycje indywidualnej oferty współpracy.

13. Jak zgłosić reklamację?

Wszystkie reklamacje prosimy zgłaszać na adres e-mail: reklamacje@pakersi.pl.

14. Czy muszę mieć swoją paletę?

Tak. Zapewnienie palety dla przewożonych ładunków leży po stronie osoby zamawiającej usługę przewozową.

15. Jak zapakować paletę?

Najważniejsze podczas pakowania palet jest, aby żaden element zapakowanego na niejtowaru nie wystawał poza jej obrys. Przedmioty na palecie muszą być sztywno unieruchomione – najlepiej owinięte folią stretch oraz pasami bindującymi.

16. Czy paletę należy załadować samodzielnie?

Przesyłki paletowe doręczane są w systemie „burta-burta”. Jest to system doręczeńprzesyłek, w którym kurier ma obowiązek załadowania i wyładowania palety z samochodu oraz ustawienia jej na podłożu.

17. Jaki towar mogę wysłać paletą?

Zawartością Przesyłek Paletowych mogą być wszystkie towary przemysłowe, np. artykuły metalowe, budowlane, chemia gospodarcza, artykuły papiernicze, sprzęt gospodarstwa domowego itp., z wyłączeniem towarów i przedmiotów niebezpiecznych, artykułów łatwo psujących się i innych wymienionych w wykazie rzeczy wyłączonych z przewozu.

18. Firma kurierska wycenia przesyłkę znacznie drożej – jak to możliwe?

Zazwyczaj ceny podawane bezpośrednio przez firmy kurierskie są znacznie wyższe od cen, które my proponujemy. Wynika to z faktu, że posiadamy umowę z firmą przewozową na realizację dużych ilości transportów paletowych, dzięki czemu mamy wynegocjowanenaprawdę konkurencyjne ceny na oferowane przez nas usługi. Dzięki temu możemy proponować naszym klientom korzystniejsze ceny – w żaden sposób nie obniżając jakości oferowanych usług.

x

Stała współpraca

Poznaj Ofertę